Βιογραφικό

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

  •  Απόφοιτη Τμήματος Ψυχολογίας Εθνικού & Καποδιστριακού Παν/μίου Αθηνών – Έτος Αποφοίτησης : 2003.
  • Master of Education in Special Educational Needs Παν/μίου Exeter( Αγγλίας ) – – Έτος Αποφοίτησης : 2005
  • Συμπληρωματική εκπαίδευση ( e- learning ) του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνας με ειδίκευση στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία(  Οκτώβριος 2010 – Απρίλιος 2011 ).
  • Κάτοχος Άδειας Άσκησης Επαγγέλματος Ψυχολόγου.

 

  • Εκπαίδευση στην εφαρμογή της Δομημένης Εκπαίδευσης TEACCH.
  • Εκπαίδευση στο Σύστημα Εναλλακτικής Επικοινωνίας PECS.

 

ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ

  • Επάρκεια χορήγησης των Κλιμάκων Νοημοσύνης Παιδιών και Εφήβων WISC-III.
  • Επάρκεια χορήγησης του Αθηνά-τεστ (Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης).
  •  Ελληνική Κλίμακας αξιολόγησης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής -Υπερκινητικότητας ( ΔΕΠ-Υ ).

 

Από το Σεπτέμβριο του 2006 εργάζομαι με παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες και με Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος.

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Μέθοδοι:

 -Δομημένη Εκπαίδευση TEACCH.

 -Σύστημα Εναλλακτικής Επικοινωνίας PECS.

 -Κοινωνικές Ιστορίες (SocialStories).

 

ΤΟΜΕΙΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

  • Μαθησιακές Δυσκολίες & Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες/Δυσλεξία
  • Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος
  • Συναισθηματικές Δυσκολίες παιδιών και εφήβων
  • Προβλήματα συμπεριφοράς και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες παιδιών και εφήβων
  • Σχολική μελέτη παιδιών δημοτικού σχολείου

 

 ( Παροχή υπηρεσιών σε κέντρα ειδικών θεραπειών και κατ’οίκον, παράλληλη στήριξη στο σχολικό πλαίσιο ).