- Απόφοιτη Τμήματος Ψυχολογίας Εθνικού & Καποδιστριακού Παν/μίου Αθηνών – Έτος Αποφοίτησης : 2003.
- Master of Education in Special Educational Needs Παν/μίου Exeter( Αγγλίας ) – – Έτος Αποφοίτησης : 2005
- Συμπληρωματική εκπαίδευση ( e- learning ) του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνας με ειδίκευση στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία( Οκτώβριος 2010 – Απρίλιος 2011 ).
- Κάτοχος Άδειας Άσκησης Επαγγέλματος Ψυχολόγου.
- Εκπαίδευση στην εφαρμογή της Δομημένης Εκπαίδευσης TEACCH.
- Εκπαίδευση στο Σύστημα Εναλλακτικής Επικοινωνίας PECS.
ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ
- Επάρκεια χορήγησης των Κλιμάκων Νοημοσύνης Παιδιών και Εφήβων WISC-III.
- Επάρκεια χορήγησης του Αθηνά-τεστ (Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης).
- Ελληνική Κλίμακας αξιολόγησης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής -Υπερκινητικότητας ( ΔΕΠ-Υ ).
Από το Σεπτέμβριο του 2006 εργάζομαι με παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες και με Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Μέθοδοι:
-Δομημένη Εκπαίδευση TEACCH.
-Σύστημα Εναλλακτικής Επικοινωνίας PECS.
-Κοινωνικές Ιστορίες (SocialStories).
ΤΟΜΕΙΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
- Μαθησιακές Δυσκολίες & Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες/Δυσλεξία
- Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος
- Συναισθηματικές Δυσκολίες παιδιών και εφήβων
- Προβλήματα συμπεριφοράς και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες παιδιών και εφήβων
- Σχολική μελέτη παιδιών δημοτικού σχολείου
( Παροχή υπηρεσιών σε κέντρα ειδικών θεραπειών και κατ’οίκον, παράλληλη στήριξη στο σχολικό πλαίσιο ).